به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد بیان کرد : این جلسه با هدف تقویت تعاملات بینسازمانی و همافزایی در جهت خدمترسانی به مددجویان تحت پوشش و به ویژه بررسی و ارائه توضیحات جامع در خصوص مأموریتهای اورژانس اجتماعی و نیز دیگر خدمات مجموعه بهزیستی تشکیل شد.
وی با تأکید بر نقش کلیدی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ به عنوان خط مقدم پاسخگویی فوری به بحرانهای اجتماعی، گفت: اورژانس اجتماعی (۱۲۳) بهزیستی به صورت شبانهروزی آماده دریافت گزارشهای مردمی و ارائه خدمات فوری به آسیبدیدگان اجتماعی، کودکان در معرض خطر، زنان آسیبپذیر و سایر گروههای هدف است.
علیرضا محمدی در ادامه افزود: اداره بهزیستی شهرستان ملارد در حوزههای حمایت از معلولان، کودکان بیسرپرست و بدسرپرست، سالمندان، بیماران اعتیاد، زنان سرپرست خانوار و افراد در معرض آسیب، خدمات متنوعی از جمله توانبخشی، سلامت اجتماعی، آموزش، اشتغالزایی، مشاوره روانشناختی و حمایتهای مادی و معنوی ارائه میدهد.
وی در پایان به اهمیت تعاملات سازنده بین اداره بهزیستی و شورای اسلامی شهر ملارد اشاره کرد و از حمایتهای مستمر اعضای شورا در تسهیل فرآیندهای خدمتی، تخصیص منابع و پیگیری مطالبات جامعه هدف قدردانی نمود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد تأکید کرد که این حمایتها نقش مؤثری در گسترش پوشش خدمات بهزیستی و بهبود کیفیت زندگی افراد تحت پوشش و شهروندان داشته است.
ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ملارد نیز ضمن قدردانی از زحمات کارکنان اداره بهزیستی، بر ادامه همکاری و حمایت همهجانبه این برنامههای این اداره به ویژه در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حمایت از خانوادههای نیازمند تأکید کردند و در زمینه اختصاص کمک هزینه و مبالغ مورد نیاز جهت تقویت و حمایت از گسترش فعالیت های اداره بهزیستی تأکید کردند.












نظر شما